godmorgon

Här sitter jag och nyser tjugo gånger i minuten och käkar halstabletter. Dags att bli sjuk nu när det är lov? Noway! Sjuk eller inte, jag ska ändå få mina planer gjorda. Just nu verkar det som att detta kommer bli världens bästa lov. Hoppas att min magkänsla har rätt för sig. Det började bra i alla fall, tillsammans med älskling. Idag ska jag ha gäster, imorgon åker jag woooouh.

Nu måste jag in i duschen, snart ska jag in till stan med miki och kanske thörn. Skönt att komma hem i från lite gran. Dessutom så ska jag testa de jävla "lip plumber" igen! De andra två gångerna har det inte funkat, tredje gången gilt. Hoppas jag.


jag & emelie igår i skolan ♥

Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Vad tycker du om mitt klädtips i mitt senaste inlägg? :)



KRAM

2009-10-24 @ 14:14:14
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0