Sick and lonley

Ligger fortfarande under täcket, halvdöd, och försöker ladda ner But I'm a Cheerleader fast det funkar inte på någon av hemsidorna så jag får väl klara mig utan. Funderar på att gå in och duscha istället, om jag orkar. Jag mår fortfarande illa efter dedär chipsen jag åt för flera timmar sen. Jag orkar inte va sjuk mer!! Är helt ensam och fett trött på att bara ligga här. Jag vill ha samtalsämnen, konversationer, glädje. Okej där lät jag som en poet. Det jag menar är att jag inte vill vara ensam längre. Halllllllå?! :(

Jag tänkte ge er ett foto på mig... men sen tittade jag mig i speglen och ångrade mig. Ni får ett foto från förra veckan när jag var frisk för tro mig. Ni vill inte se mig nu. Till och med jag blev rädd.


ger er un beso istället

Kommentarer
Postat av: Daniel

testat isohunt?

2009-11-12 @ 19:35:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0