överraskning/julklapp

Har legat här ett tag nu och har äntlligen kommit på en överraskning till min pojkvän. Vad den överraskningen är lär ni inte få veta, tro mig. Dessutom så läser han min blogg. Hoppas att han blir super nyfiken och försöker tjata ihjäl mig för jag lär inte säga något. Denna gången kan han inte ens lura mig till det. Tror jag.

Det är snart julafton också.. Måste komma på något bra att köpa till han för detta året ska jag inte vara ute i sista-minuten. Denna julklappen ska vara välplanerad. Är bara sjukt kass på att komma på bra julklappar, så denna extra månaden behövs som tänketid!

Saker till håret: trrrrråkigt
Kläder: kan funka, men fortfarande inte tillräckligt speciellt
Biobiljett: "hejj jag har ingen fantasi"
Kalsonger: Orkar inte lägga ner mer tid på dig
Perfym: efter alla dessa gångerna, tråkigt!

Detta året ska jag vara petig, det måste bli den bästa julklappen. Alltså ja det måste verka som att jag har tänkt igenom den och inte bara tagit något i sista-minuten. Varför fick jag en gåva att va otroligt dålig på dedär? Orättvist tycker jag. Men å andra sidan, man kan inte va bra på allt.

Ojdå, jag kom helt ifrån ämnet om min överraskning. Men den kommer att uppskattas, äh ska inte avslöja för mycket. Kommer bli otroligt mycket tjat. Fast det är nog jag bäst på, att tjata. Jag lyckas alltid få han att säga saker som han ska hålla hemligt för mig. Därför han aldrig lyckas överraska mig.




Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! nu är jag tillbaks med bloggandet och hoppades på att ni kunde ta er en titt!



ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-11-11 @ 01:47:19
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0