hey

Tänkte egentligen hoppa bloggen helt idag. Men kan inte låta bli!

Jag var hos tandläkaren idag.. Jag gick dit utan att ha ont och gick hem med en helt förstörd käft. Har ett stort sår genom typ hela munnen, min tand värker som in i helvetet och jag kan inte äta. Jävla piss tandläkare, dessutom så stank en av dom riktigt mycket svett. Nice då att jag ska ligga under hennes armhåla i två timmar. Helt ärligt så vet jag inte hur många grejer jag hade i munnen samtidigt, det var dock fler än tre. Jag ska stämma dom.

Skolan var jätteseg idag, riktigt tråkig. Min klass har glidit isär helt, hoppas att det blir bättre igen. Sån perfekt klass vi var förut? Inget ska få förstöra det, tycker jag.

Efter skolan mös jag med min älskling en stund. Pratade om gamla minnen haha, och ja brottades igen typ. Som vanligt så vann jag. Ingen förvånad? Bra inte jag heller... Jag kittla han under fötterna, tyvärr, men de var absolut värt det hehe.

Jag har legat i sängen ända sen han gick. Är nog inte riktigt frisk ännu.. Känner mig helt jävla förstörd. Nu överväger jag att gå ner till centrum och handla nachos och sen gå hem, lägga mig i sängen och kolla på en superbra film. Låter mysigt!


sådär såg de ungefär ut


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hej :)

hur har din dag varit då? :)

kram

2009-11-16 @ 19:46:48
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0