Jag hatar rubriker

Hejhej ♥

Jag vaknade för en stund sen och huvudvärken har lagt sig en aning.
Det blev pizza till middag, igen haha.

Förresten så spelade min lillasyste jättebra idag!
Hon ska börja att träna och spela med killarna helt nu.
Lite avundsjuk är jag, den möjligheten hade inte jag när jag var lika gammal som henne.
Jag tjatade hur länge som helst på min mamma innan jag fick börja spela..

Aja, jag hade en bra debut match igår snart är jag tillbaka igen.
Bäst att se det från den ljusa sidan haha..
L-Ä-Ä-Ä-N-G-T-A-R!!

Snart ringer älskling mig så nu ska jag gå och göra mig iordning för att sova.
I försej har jag redan pyamas och allt på mig, ska bara borsta tänderna.
Luktar vitlök

Blir nog inte mycket mer uppdatering idag, har dessutom bloggtorka.
Inte lätt att vara sjuk inte haha.


min prins ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: eiki

min drottning<33

2009-09-13 @ 21:56:49
Postat av: eiki

min drottning<33

2009-09-13 @ 21:57:24
Postat av: Anonym

Kika gärna in i på min kompis och min blogg, där vi bloggar tillsammans. http://sumijaochmenna.blogg.se .. kommentera gärna ! =) / puss!



PS. vem tycker du är bästa bloggaren (rösta på våran blogg!) på inlägget med rubriken "rösta fram tills imorn" kram på dig!

2009-09-13 @ 22:25:22
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0