Pokerkvällen !!

Godmorgon!♥

Vilken underbar morgon? - Nej! Guess what.
Egentligen borde detta vara en fantastisk morgon..
Jag kommer inte kunna vara med älskling helt förens om en vecka.

Är det bara jag som längtar till nästa vecka?
Är det bara jag som kommer ha sten tråkigt ikväll?
Är det bara jag som kommer sakna han?

Egentligen var det pokerkvällen igår som jag skulle snacka om,
detta bara ploppade upp liksom.

GISSA VEM SOM VANN?! - JAG!
Told you so, didn't I?

Anyway, liter bilder från igår;


martin satsar ..                                     jag vinner ! ..


det kanske inte riktigt blev "en kväll med bara vänner" haha ♥

Martins lillasyster, sjukt söt!

simmeboy, my bodyguard!

Boysen och Katarina

Där var inget foto på putte :/

Så detta fick bli sista bilder
Där ni själva kan se att Mattias snodde marker av mig HELA TIDEN!
fuskare


Kommentarer
Postat av: jonathan

grattis

2009-09-12 @ 09:50:47
Postat av: martin

hahaha du visste ju inte ens om att du hade triss:P hon heter Katrina:)

2009-09-12 @ 10:55:39
Postat av: HERMELIN

oh kul med pokerkväll ! ;)

2009-09-12 @ 15:04:22
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

oh kul med pokerkväll ! ;)

2009-09-12 @ 15:04:23
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ;P

2009-09-13 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0