I ♥ U


BARA FÖR ATT jag inte ska ut och springa så ska jag lägga mina känslor på älskling denna kvällen. Ja det är väl sant, mitt hjärta bankar (inte baknar) för dig. Jag vet att det är svårt att tro ibland. Skoja det är världens enklaste, alla ser det haha. Nej skämta, jag vet inte vem som ser det och vem som inte ser det, men jag VET det.
Fan, bara för det tappa jag orden. Helt ordlös, har ingen aning om vad jag ska skriva. Det är sant, men jag ska försöka ändå för att det är dig det handlar om.

MY HEART, WHERE WILL I BEGIN?
Jag älskar dig, så mycket vet vi. Vad vill jag med dig? Jag vet vad jag vill, men det är helt annat än vad det kommer blir. Eller ja, ingen av oss vet hur det kommer att bli i framtiden. Det kan man aldrig veta och allt förändras. Våra bråk är ingenting jämfört med vår kärlek, ni som säger annat vet ingenting och ni är bara avundsjuka, fuckers. Snart två år och fortfarande lika kära, är det inte sjukt? Jag tycker att det är läskigt. Detta hade jag aldrig trott, tänk så mycket vi ha förändrat varandra. Båda på positivt -och negativt sätt. Allt började med "vill du ha min halstablett?" Trögefan! Men det gulligaste någonsin♥

Jag trodde verkligen att jag skulle kunna skriva en flytande text om dig på 5 minuter. Men vad fel jag kunde ha, detta tog ju hur lång tid som helst. Hur kan något så underbart vara så svårt att skriva om? Det borde liksom bara flyta på tycker man. Aja, nu ska jag duscha och sen prata i telefon med min bejb så det blir inget mer bloggande för min del idag.


Kommentarer
Postat av: linnéa & simon

answ: tacktack! simon som gjort den. han är duktig han ;)

2009-09-08 @ 20:53:17
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: b & v

sv: tack så jättemycket, blir superglada av att höra det :) kram

2009-09-08 @ 23:16:09
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: eiki

jag älskar dig <3

2009-09-10 @ 19:52:45
Postat av: Anonym

älskar dig ! <3

2009-09-10 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0