This is how you remind me

M-O-R-N-I-N-G bitches ;*

usch nu är jag nervös, ligger i min säng och drogar music; rock ♥ sån music jag inte lyssnat på sen i sjuan. Vet ni hur cool jag var i sjuan btw? Medans alla kom i finklädda, sminkade & fixat hår första skoldagen på högstadiet (ny skola för oxiebor) så kom jag i mjukisbyxor, tjocktröja och håret uppsatt i en boll; UTAN SMINK! Med foppa skor, ev av varje färg blå & vit.

Ibland vill jag bara spola tillbaka ALLT till den där första dagen på högstadiet. Har gjort så jävla många felsteg sen dess, det är så mycket jag ångrar. Vem fan blev jag i slutet av sjuan? Ingen jag kände till i alla fall, tur så förändrade hon sig snabbt. Var finns knappen då man spolar tillbaka livet två år..?
Jag tror att jag hamnade i lite fel umgänge och sabbade de jag älskade mest av allt, fotbollen. Hade så jävla många val möjligheter, BKOlympics DAMLAG, BKVångens DAMLAG, LdB (där provtränade jag inte ens förens i åttan). Jag sumpade allt för ett par jävla kompisar, som jag inte ens har kvar en enda av idag. Det är sjukt, tur att jag insåg mitt misstag i alla fall.

Nu ringde nyss min väckarklocka (jag vaknar alltid en timme tidigare än vad jag ska när jag har match) så det är dax att packa väskan, göra sin iordning och peppa!



foooooooooooooorza!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0