Stressdag ..

Förlåt för en jäkla dålig uppdatering!

Jag har knappt varit hemma idag.
Kvart över nio stack vi till matchen, som gick super!
Gjorde mål i 7:de minuten eller något sånt, kyligt.
I med att jag fortfarande är sjuk så fick jag byta en gång i kvarten, vila två 2-6 minuter (typ) sen komma in och spela igen. Vilken glädje!

Min lillasysters match gick ännu bättre än min :(
Hon ska spela cup med killarna imorgon!

Hann snacka med älskling en stund på telefon ..
Ring mig så fort du ser detta!!

Cyklade till stallet, skadat knä, skadad fot, en sjuk felicia.
Inte nice. Men kom fram gjorde jag dock!
Mimmie var jättepigg, såklart. Just bara för att inte jag var på humör.
Slutsats; det gick galant!♥



Kommentarer
Postat av: jonathan

grattis till målet. vad slutade matchen?

2009-09-12 @ 20:17:38
Postat av: eiki

nice <3333 snart proffs (L)

2009-09-13 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0