Snart är jag prinsessan

God morgon allihopa ♥

Mami väckte mig för tio minuter sen och sa att hon skulle iväg
& att jag ska till läkaren idag klockan halvfyra.

Snart kommer min älskling och tar hand om mig,
om jag mår sämre idag är det hans fel.
Han höll uppe mig till halvtre inatt ...
Eller det kanske var jag som höll uppe han?

Hoppas jag kan träna idag, jag behöver det!
Min kondition försämras igen, min styrka försvinner osv.
Jag MÅSTE träna idag, ännu en match i helgen ju.

b1-2 ..?
jag saknar att prata med dig också
vi behöver varandra ♥

Nu ska jag försöka äta lite frukost
skönt att inte mamma är hemma så hon kan tjata på mig haha.
Tänk så spyr jag upp allt igen?
Usch, ingen härlig känsla, jag hatar att spy
det luktar äckligt.


en bild från pokerkvällen, my pose


Kommentarer
Postat av: J.T

Vad gör du imorgon? :D Jag har saker att berätta haha, vissa onödiga,vissa lite roligare knaske (A) men ändå hih :D

2009-09-14 @ 16:44:55
URL: http://turnush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0