Skolan♥

Ciao!

Skolan idag var lika kul som vanligt. Ja jag har faktiskt kul i skolan. Vi hade nationellt prov i svenska, det kändes som att det gick bra, men vågar inte säga för mycket för att jag har inte fått se resultatet ännu haha. No prov i nästa vecka, längtar! Ska plugga imorgon till det hade jag tänkt, för sen har jag inte tid.

Annars hände väl inte mycket mer, miki åkte till Thailand idag och ska vara borta tre dumma veckor! :(
INTE OKEJ! Tre hela veckor utan mitt miffo, hur ska jag klara mig?
Äh pokerkväll på fredag med grabbarna, gissa vem som kommer vinna?!
JAG JAG JAG ! muhahaha jag suger stenhårt!!


bild från en rast idag, vi lekte på lekplatsen♥


Kommentarer
Postat av: jonathan

har man nationella redan i september. lycka till med pokern och no provet

2009-09-07 @ 17:39:41
Postat av: bengta

svar: jap test till nästa termin, förra årets :)

Tack tack.

2009-09-07 @ 17:50:43
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: martin

fetaste bilden;D

2009-09-07 @ 21:04:22
Postat av: miki :(

sakknnaaaar diiiig massooor mifffo :(<333

2009-09-08 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0