Life isn't easy

Hej på er! ♥

Jag gick hem från skolan idag på grund av att jag mådde dåligt. Började med att jag vaknade upp med en satans huvudvärk, tog 2 alvedon & blev lite bättre. Väl i skolan arbetade jag bra och hade kul med vännerna på rasten... tills den där rasten kom. Bestämde mig för att dra hem, hade ändå redan missat 50min av en lektion då är det inte mycket lönt att komma de sista 10.

Funderar på att plugga nu. Orkar egentligen inte. Jag kommer inte klara av att koncentrera mig. Och den där jävla krönikan. Den dödar mig. Jag har ingen lust att skriva om mina negativa känslor när jag försöker se allt från den positiva vinklen. Hur enkelt är det? Om jag verkligen koncentrerar mig så dras jag in i det igen. Jag är rädd. Jag mår bra nu (idag är väl ett undantag) och det är så jag vill ha det. Dedär var halvt en lögn. Jag mår inte bra och jag kommer inte ihåg när jag mådde bra senast. Allt känns så... falskt? Kanske inte falskt, men meningslöst. AH JAG VET INTE!!! Lite av varje. wtf ..



btw ..
tack T. för att du tänker på mig.
"vet att du inte har pengar på mobilen, men LdB spelar på tv4+"
du anar inte hur mycket det betydde♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Usch det är så tråkigt att må dåligt. :S

2009-09-30 @ 15:51:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0