Fotboll ♥

Tjatja (hm.. kmr inte på något störande just nu)

Hoppas att allt är bra med er allihopa,
själv mår jag perfekt, snart träning ju!
Sjukt jäkla peppad ♥

Vi såg Maradona på bio med spanskan idag; MY GOD!
jag vill till Argentina haha ..

Vet inte vad jag mer ska berätta om, älskling var nyss här.
Snart träning, sen plugga hela natten !!
Fysik prov imorgon, måste hålla mig vaken
hann dock sova en halvtimme idag på bion ..
Jag försökte verkligen hålla mig vaken, men det gick helt enkelt inte.

Hinner inte skriva mer nu, min skjuss (stavning?) är snart här.
Hörs kanske efter träningen om jag hinner och om jag inte somnar
KYSSEN



(jag har ont i magen)

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad skönt, då behöver du ju inte gå upp så tidigt :D

2009-09-16 @ 18:30:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0