En vecka kvar!

EN VECKA KVAR; REALLY LOOKING FOR IT!♥

Fast jag har lärt mig utav mina tidigare misstag att längta. Njut av de ni förstunden istället för att längta till något annat. Men nu kan jag faktiskt inte låta bli! Jag har försökt i nästan hela tre veckor att njuta av kalla Sverige och de vänner jag har här och jag har klarat det hyffsat. Men om en vecka kommer min älskade tvilling hem från Thailand. Then it is back to normal. Typ. Förutom att vi ska ha mycket roligare.

Fan vad jag har saknat någon att driva våra föräldrar till vansinne med. Det vill säga vara ute hela natten och glömma berätta var man är. Eller bara vara hemma ladda upp med tjugo filmer och 50kg godis och chips. Bara äta tills vi spricker. Snacka skit (som stannar mellan oss) om allt och alla, ta det inte ordagrant (!!). Klä oss i världens fulaste kläder och springa ut och bete oss som två blåsta blondiner. Ligga mitt ute någonstans på marken och dö av skratt, för absolut ingenting.

JAG SAKNAR DIG, JAG SAKNAR DIG, JAG SAKNAR DIG!
Tyvärr kommer våra dumma (eiki läs inte) pojkvänner komma imellan och också vilja umgås med oss då & då but still. YOU ARE HOME! Precis som förr, ouuh vad jag har saknat det. Att ha någon att skratta med. Jag kan rabbla upp hur mycket som helst, men det orkar jag inte. Jag får helt enkelt vänta i en vecka tills du kommer hem. Då blir vi blondies igen. Då är vi sjuka tillsammans och sitter hemma och äter godis och en massa sånt istället. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!. Allt detta har jag saknat.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

varsågod! :)

jo super coola :)

2009-09-23 @ 11:00:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0