Old days in pictures

GHETTOSTAD NUMERO DOS

Nu var man här, skitniiiice!
Min bror sitter vid en laptop brevid och min kusin sitter här bakom oss och spanar på vad vi gör. Han spanar nog mest på Daniel, såna nördsaker som ingen normal människa fattar 8-)

Shit så längesen det var jag såg mina kusiner egentligen. Har inte tänkt på det förut i med att vi brukar träffas iaf minst en gång pervecka. Riktigt irriterande! Haha ja dennis, JAG SKOJA! I alla fall, det jag ville komma till är att dom har växt jättemycket, speciellt Rebecca. Dennis har nog bara blivit jobbigare än förut (han sitter och upprepar allt jag skriver & kallar mig bloggnörd.)
Nu ska vi nog snart äta, dennis e en fet jävla idiot. HAHAHA han läste det högt, håller med!








lite gggaaaamla bilder! hahahha, enjoy it !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. Allt bra? :)



http://lolad.se/

2009-09-19 @ 17:48:29
Postat av: julia

Alltid kul med bilder! :D

2009-09-19 @ 18:45:45
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: eiki

minnen .. älskar dig (L)

2009-09-19 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0