An old friend

Hejsan =)

Jag ligger här och chattar med en gammal vän. Alltid nice att snacka gamla minnen osv.
I alla fall så var vi två riktigt nära förut och vill gärna få tillbaka en relationen, men båda två är nog en aning för lata för det om jag ska vara riktigt ärlig.
Han betyder otroligt mycket för mig, och jag vet att jag är hans favoritflicka haha.

Egentligen borde jag inte ligga här och snacka en massa skit utan istället PLUGGA men det är svårt, jobbigt & tråkigt när man inte förstår ett smack.
Ska be min gamla vän om lite hjälp över msn, men innan dess ska jag upp och hämta lite chocklad som jag kan kränga under tiden. Måste jo berömma mig själv över att jag är så duktig som ens tänker på att försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0