Älskling? JAG ÄR SJUK!


Jag tycker ytterst synd om mig själv just nu asså! Har läst klart alla olästa bloggar på bloglovin, klockan är tolv, alla är i skolan & på jobb, jag ligger hemma och mår skit, ingen som tar hand om mig. På tal om "ta hand om" så trodde jag att det var därför man hade pojkvän .. *host* jag är nästan helt död medans du bara går och njuter i skolan, träningar, med vänner osv. DÅLIG STIL!
Till er blåsta idioter som inte fattar bättre så är jag fett ironsik,
för min älskling tar faktiskt bra hand om mig, emellanåt. Saknar han, tycker han borde ta ledigt från skolan för att "vårda sjukt barn" eller något. Han borde sitta här på min sängkant med en ben & jerry's glass & en kopp thé medans jag skäller på han att jag absolut inte kan äta och dricka det för då kommer jag spy. Då ska han krama mig och berätta hur synd det är om mig och hur mycket han lider med mig. Han ska göra allt jag ber om och medans jag somnar till så ska han städa så att jag blir glad när jag vaknar även fast jag inte tänker visa det. Sen ska han bara ligga och hålla om mig och berätta hur mycket han älskar mig medans vi kollar på en fillm han laddade ner medans jag sov.

Vadå önsketänkande..? Men jag blev sjukt sugen på ben & jerry's!

Kommentarer
Postat av: eiki

aw... älskar dig (L)

2009-09-22 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0