vila inför cup

HEJ, HOLA, CIAO !

Jag kom verkligen precis hem ifrån skolan. Snacka om att fredagar dödar mig långsamt. Det är vår längsta dag, med våra absoluta längsta lektioner. PÅ EN FREDAG!!! Hemskt. I alla fall så fick jag reda på mitt spanskprov idag... VG, det är väl okej att jag godtar ett VG denna gången för att jag varit sjuk och missat genomgångar & inte pluggat det minsta. Det där med inte pluggat får jag skylla mig själv för, men att missa genomgångar p.g.a sjukdom är ingenting jag kan hjälpa.

Jag gjorde även ett prov idag, svarade på alla G frågor och tro mig.. Där var många! Två-tre sidor med bara G frågor. Efter det orkade jag inte sitta still mer och lämnade in provet. Ett säkert G blir det. Får kämpa mer till nästa prov. Hmm.. Juste, nästa torsdag har jag ett till no-prov som jag också har missat exakt alla genomgångar på p.g.a sjukdom. Blir till att plugga i helgen. Om jag har så bra självrespekt vill säga. Men jag måste. Mina betyg är förskräckliga.
Musik och matte prov vecka 43. Nu kommer jag inte på mer. Jag nämner mest detta för att jag inte ska glömma det, vilket jag ändå kommer att göra. Precis som att jag glömde ta med mig kameran idag till skolan. Så inga nya foton här inte. Blir nog inte några idag heller. För idag är en sån dag där jag bara ska ta det lungt och vila upp tills cupen i morgon.

Hörs snart igen, mitt batteri på datorn dör närsom...


kärlek till de skorna asså :)

Kommentarer
Postat av: linneaH

skit snygga skor! :D

2009-10-09 @ 22:15:30
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0