That dream i'm dreamin'

As soon as I'm out that door, BAM!
Hits me like a ton of those red bricks
Can't dig myself out of this highest ditch
This madness

Hi bitches (:
Egentligen har jag nog ingenting speciellt att skriva. Hum. Hur gör vi då? Dessutom bör jag städa nu, mitt rum ser ut som fan och hans farfar.

Jag skrev ett inlägg i morse men sparade i "spara som utkast" istället. Kändes bäst så.
Just nu har jag ingenting att skriva och orkar inte sitta och skriva en sörja som ni lovers ska läsa som inte ens handlar om mig. Nej det är inget jag vill utsätta er för. Nu ska jag städa klart mitt rum och hoppa in i duschen. Efter det hörs vi igen med nåt spännande. ohyes


cutepie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0