snart tandläkaren :<

Och jag som har tandläkar-skräck. Dom är faktiskt läskiga. Ska kanske få tandställning (eller ah, jag hoppas på det i alla fall) och ajj.. Folk säger att det gör ont. Jag har inte överdrivet snea tänder, men ändå rätt så. Dom är inte raka i alla fall och det stör mig. Hellre har jag tandställning nu än om tre år. Don't ya think?

Ringde i alla fall precis älskling och frågade ifall han kunde följa med mig. Detta får bli ett snabbt inlägg för jag ska vara där om tio minuter. Vi bor i en liten håla som har nära till allt. Nu måste jag sticka. Vi hörs efteråt. Kanske. Denna gången ska jag inte lova något haha. Bara för det kommer jag väl uppdatera som satan idag. Haha nej skoja, nu ska jag sluta vimla runt och få saker gjort.


såhär snygg är jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0