Relationer/Förhållanden

Jag har en fråga. Eller jag vet inte om det är en fråga precis. Just nu har jag glömt vad det var. Nåt var det i alla fall.

Jag har haft ett förhållande i snart två år och fattar ändå ingenting om relationer. När mina kompisar ber mig om tips så vågar jag knappt svara för att jag inte vill förstöra deras förhållande. Hur går detta ihop?

Och en sak till. Något konstigt har hänt på sistonde. Jag har inte varit mig själv. Jo det har jag tillsammans med kompisar. Men långt ifrån mig själv tillsammans med min.. älskling. Riktigt jobbigt. Har jag börjat att bli avundsjuk? Det är INTE(!!!) likt mig. Inte alls. Är det ens avundsjuka? För jag vet att han aldrig skulle göra något. Men ändå. Varje gång han säger något speciellt, eller fel, så blir jag sjukt sur och tror att det är undanflykt för att han ska träffa nån annan eller något. 

Det är helt sjukt. Sen kommer jag på mig själv. Och då är jag inte sur längre. För hur nördigt är inte det egentligen? I don't care! Det är ju inte mitt liv. Det är hans liv och hans konsekvenser. Detta är något jag måste ta tag i. Jag tror att vårt förra bråk psyka mig riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0