pluggar arslet av mig

Jag är stressad ...! Ligger i min säng med datorn i knäet och halvpluggar. Lyckat? Nej inte speciellt när jag har prov imorgon. oh, oh, oh ÅNGEST. Helt ärligt så vet jag inte ens vad det är som vi har prov på. Idiotiskt. Jag ska aldrig mer vara sjuk. Just nu pluggar jag nog mest för älsklings skull. Och mammas, och kanske lite en aning min egen. Ska försöka fjäska för läraren så att jag får göra provet på fredag istället. Då ska jag fan råplugga hela dagen imorgon så att jag får minst VG.

Just nu sitter jag och tvingar hela klassen (som är inne på msn just nu) att förhöra mig på provet haha. Det är fan tur att man har en sån jävla underbar klass. Utan de hade jag nog fått IG- på varenda prov.

Antar att jag får plugga vidare ett tag till med tanke på att jag bara kan fyra G frågor. Jag suger i know. LOVAR att det ska bli en förbättring. Ska försöka plugga heeela natten. Inte för att jag tror att jag kommer lyckas. Sist jag skulle de så somnade jag med boken på huvet.


jag idag på väg till spanska bion, fler bilder kommer senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0