Now i'm saying good bye

Nu börjar jag få lite ångest om att åka iväg hela lovet. I försej så brukar jag alltid få de precis innan jag ska åka. Det kommer säkert bli hur kul som helst! Om jag har längtat en hel månad så ska det fan bli av, en bengtsson bangar aldrig. Vilket fall som helst kommer jag att sakna min älskling otroligt mycket.. Tänk då hur det kommer bli i sommar, först åker jag till italien i en månad som alltid, sen när jag kommer hem åker han dit i en vecka och när han kommer hem därifrån så åker jag till Holland med laget. En hel sommar utan varandra. Eller så följer han med mig till italien! Oh .. yes in my dreams♥

Nu skriker mamma att det är dags att åka. Jag har mobilen med så smsa/ring eller vafan ni vill, hör av er i alla fall! (ni som jag känner) . Och älskling? Jag vet att du läser detta din snake. Ring mig ikväll. Älskar dig. Och Miki, jag vet också att du kommer läsa detta, fast dig kan jag iförsej nå. Jag hör av mig till dig underdagen!

Vi hörs ha en jävla bra vecka utan mig!


fjårrrrrthiiwz power siistah♥
(Miki, visa Vera bilden!)

Kommentarer
Postat av: eiki

klart jag läser detta (L) jag hör av mig senare på kvällen ska ha gäster snart <3

2009-10-25 @ 12:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0