lite tankar innan bedtime

Idag är en sån dag där jag känner mig svag. Där täcket är min bästavän, som skyddar mig mot allt där ute. Jag har ingen lust. Ingen lust till någonting. Cup imorgon "oh wow" jag har ingen lust. Jag vill ligga i min säng, krama kudden, under täcket. Funderar på att inte göra nåt speciellt alls denna helgen. Känns som jag behöver en paus ifrån allt möjligt. Det är alltid samma frågor som jag behöver få svar på. Vem är mina äkta vänner? När blir jag lämnad ensam? Hur många bråk till håller vi? Hur är jag om några år? Vem umgås jag med då? Men framförallt. Vem är mina äkta vänner? Det känns som att det är de enda som spelar någon roll just nu. Förlåt. Men jag tvivlar starkt på dig. Oss? Varför kan vi ta mellan oss nån annanstans. Kan jo börja med att du inte ens orkar ödsla några extra minuter och ringa upp och fråga vad det var som hände. Känner mig dum som skriver det på bloggen. Men sen tänkte jag igen. Varför inte? Det är min blogg och det är här som jag uttrycker mina känslor. Egentligen ville jag ringa simmeboy och prata med han. Men jag visste att han var upptagen med kompisar så jag lät bli. Får prata med han senare istället. Vem kan jag lita på? Vems ord är äkta? Spelar detta någon roll? Och samma fråga som alltid: "är det lönt att vara kär när man är såhär ung när man har hela livet framför sig?" Usch vilka frågor, de kommer jag aldrig att få svar på. Jo en dag, när allt dehär verkligen tar slut. Vet inte om jag är så sugen på att ha svaret längre. Jag vill ju inte att nått av dehär ska ta slut. Samtidigt så vill jag inte heller att det ska fortsätta såhär. Hur gör man då. Jag vet vad jag vill men vill du samma sak? Hur kan jag vet det?
Som sagt så är dehär en sån dag.

Nu ska jag dricka en kopp thé, kolla på en bra film och se ifall han tänker ringa upp.
Spännande. We will see. GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker oftast samma saker mna jag har blivit förråd av så många nära, bland annat en familjemedlem så..men jag hoppas det ordnar sig för dig

2009-10-10 @ 12:35:55
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0