lev livet, skratta & ha kul!

Okej... nu börjar jag bli jävligt trött på alla humorlösa folk här finns. Jag menar hallå?! Har ni ätit glosoppa eller? Har humor blivit förbjudet lately? Eller är det bara ni som blivit jävligt tråkiga? Jag tycker att Sverige (i alla fall Malmö) borde liva upp sig lite igen. Ni ser fan deprimerade ut hela högen. Nån säger ifrån och det är jag. Ni är fan helt torra. Jag drar värsta skämtet och ni har ätit glosoppa. Eller så ignonerar ni det helt total. FÖRJÄVLIGT! Här gick jag och förväntade mig att detta sista året skulle bli hur kul som helst. But no. Hjälp till lite va? Liva upp stämningen förfan. Vi är inte på nån jävla begravning. "Livet blir vad man gör det till" Och just nu gör ni ert liv jävligt tråkigt. Mitt också för den delen. I need some help from you all. Ni bör åtminstonde skratta åt mina skämt. Spänn av lite. Än är vi unga och vet vad kul innebär. Eller har ni redan gått och blivit övermogna pensionärer? Verkar nästan så.

Övermogna folk är oftast jobbigare än omogna folk. Eller njae. Vet inte rikigt. Ni är nog lika jobbiga fast på olika sätt. Spänn loss, ha kul, LEV LIVET!



Ert skratt just nu: ha-ha-ha....
Ert skratt i framtiden: (när jag e klar med er) AHAHAHAHHAAHHA!!!
that's humor
nej men ärligt, jag somnar t.o.m när ni skrattar
det är illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0