Kyrkan? Kristen?

OH TJATJA BITCHES ;*

Föööörrrrrlåt...! Min blogg segade ihjäl i går kväll och jag dampa och la ner skitet. Släkte datorn och gick och la mig. Okej det var halft sanning. Jag la ner skitet (läs:bloggen) dock stängde jag inte ner datorn och gick och la mig. Nä för jag satt uppe halva natten. Typ. Och snackade en massa kärleksproblem. Och en massa annat. Ibland är det bara så härligt att snacka av sig. Fast ibland är det också j*vligt härligt att hålla allt för sig själv. Det är lite vad man känner för.

Heeeeela dagen idag har jag varit i kyrkan. JA. Ni läste rätt. Nu tänker ni "ah är hon sån kristen, tråkig människa?". tuuuuuuuut wrong. Kristen är jag men inte tråkig. Jag är nog världens roligaste människa. Eller ja. Jag går ju inte i kyrkan varje söndag, inte varannan och så vidare. Man behöver inte gå i kyrkan för att vara kristen. Man kan tro ändå, Gud hör alla som vill bli hörda. Nu blev det lite för djupt. Det jag ville komma fram till är att jag är konfermationsledare och det är jäkligt ballt.

Nu måste jag egentligen plugga för jag har prov imorgon som jag egentligen hade för typ tre veckor sen. ooopsi. Aja, kanske inte gör det imorgon heller. För jag tror inte att jag kommer att plugga. Om jag nu känner mig själv rätt.


bild från i förra veckan i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0