God natt

Jag mår illa & har ont i magen. Jag tycker synd om mig själv. Och det ska ni också göra. Dessutom så däckar jag säkert när som helst. BUHU. Tror ni att jag orkar gå till skolan imorgon? Well, let's hope so. Läxorna gör inte sig själva som de brukar säga. Har bara fet ångest. Om jag somnar nu kommer jag knappt komma upp imorgon. Men om jag somnar senare kommer jag bara ha svårare för att komma upp..
Just nu vill jag ligga brevid älskling och mysa. Och somna i hans famn. Fasen vilken härlig sömn.

Förresten så sprang jag slingan idag (konditionstest). En halv mil, tror jag, på 22:50 .. Dålig tid, men tänk på att jag varit sjuk i en månad typ, och är fortfarande sjuk. Trots det fick jag Mycket bra, som motsvarar MVG. Ändå lite stolt, de där hade ni aldrig klarat. Jag är sååå mycket bättre än er. Loosers.
Gissa vem som inte kommer kunna gå imorgon? YES THAT'S ME.

god natt, snart somnar jag på tagnentbordet.


jag har verkligen inga bilder!
blir till att hålla igång stenhårt med kameran imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ha en trevlig helg



vet du varför "invandrare" har svårt att lära sig svenska?



http://experienceno1.blogspot.com/2009/10/darfor-har-invandrare-svart-att-lara.html

2009-10-09 @ 02:16:37
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0