ett sent första inlägg

Ohhh. Vad trött jag är! Skönt att det är fredag så att jag kan sova hur länge jag vill imorgon. Om jag nu inte ska gå på älsklings match klockan elva... jag tror att det blir ett nej, a big no.

Vilket fall som helst så har jag varit med min baby heeeela dagen. Riktigt mysigt även om vi inte har gjort något alls speciellt. (nu är jag trött och jag vet att min svenska suger då.) Helt ärligt så kommer jag inte ihåg särskilt mycket av det vi gjort.
Vi hade brottning.. guess who won. Jag såklart! Vi slogs om datorn i säkert 30 minuter. När jag säger "brottning" så menar jag inte sån fjantig som ni säkert föreställer er. Nej här kör vi riktiga grejor, är det brottning så är det brottning.

Vi tittade även på Ice Age 3 med tillsammans med min familj... och åt godis♥ & neeej, jag somnade inte. Precis som jag aldrig gör när jag ser film. Skulle liksom aldrig hända en sån som jag. noway, ah, ah.

Now i'm taking a break. Vet knappt vad jag babblar om och ändå är klockan bara elva. Haha jag börjar bli en gammal tant, vad bra. Då passar jag utmärkt tillsammans med min gubbe. Don't ya think.  Okej men ärligt. Nu ska jag ta en liten paus från mitt aktiva skrivande.
Återkommer, jag lover!!! h3h3...


det är nog nåt fel på mina ögon, kolla så drogade haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0