Konstiga drömmar

Som ni ser så är min design fixad och klar. Tack carro!

Just nu gör jag ingenting. Är helt färdig fixad till sängen. Och är en aning irriterad. Ingen aning om varför egentligen. Stört. Ska snart sova så att jag kommer upp till skolan imorgon. Jag är riktigt seg om mornarna. Har egentligen ingen lust alls att dra till skolan imorgon. Jag vill bara vara hemma och träna istället. Kanske kolla på nån bra film. Tror jag håller på att få en depression haha. Ingen lust till något, bara en jävla massa läxor, falska personer osv. Orka det? Nej tack, jag klarar mig utan. Men tyvärr så övertalade miki mig.. Blir väl att jag kommer.

Imorgon är det säsongs premiär för DH! wooohu äntligen. Något att se framemot.

Nu ska jag sluta skriva, känner mig fet deprimerad haha. Bara yrar omkring här på bloggen ändå. Jag tror att jag behöver några timmars sömn. UTAN NÅGRA DRÖMMAR! I natt drömde jag att min pojkvän var otrogen. Fast denna natten gjorde vi inte slut i alla fall. Äh det är skumt. Händer det så vet jag i alla fall hur jag ska reagera. Så många gånger som jag har gått igenom det i mina drömmar. I natt ska jag drömma bra drömmar. Eller nej då blir jag bara deprimerad när det inte är sant haha. Men inatt ska jag drömma om att jag får svar på något som jag vill ha svar  på. That's it.


mina söta pyamasbyxor från thailand :)


Kommentarer
Postat av: Hilea

Jag varnar... kanelbullar är farliga.....



hahaha

2009-10-05 @ 22:24:12
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Gillar din blogg.



Har du vägarna förbi så får du gärna hälsa på mina gulliga apor

2009-10-06 @ 11:23:51
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0