en snabb update

ooooh, tack♥
Vilken bra dag, okej dagen är inte slut ännu *ta i trä*. Min klass, mina kompisar is the shit. I'm just saying. Har inte så mycket mer att skriva. Eller jag hinner inte rättare sagt. Ska egentligen vara i stallet när som och jag har inte ens bytat om.

Alla skriver hela tiden på msn (förlåt ifall jag inte hinner svara). Jag är en poppis tjej. Som man behandlar andra blir man själv behandlad. Oh gud vad jag älskar er. Kan inte tänka på nåt negativt idag. Me like.

Nu ska jag byta om, äta och dra till stallet med bästa becky, yeeeah (Y). Sen kanske, kanske så ska jag plugga med älski. Annars blir det plugg med simme och martin tror jag. I alla fall martin.

you are not alone, i am here to stay


jag just nu, andra bilder kommer senare. KYSS


Kommentarer
Postat av: eiki

har du inte kommit hem än har ringt 10 ggr :O<3

2009-10-14 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0