i miss mj

gonna make a change for once in my life

Nu har jag lugnat mig. Det blev mycket skrikande där ett tag. Men fortfarande, det är fan inte okej!! Nu lämnar jag det ämnet för idag, eller ja på bloggen i alla fall. En sista sak: jävligt omoget. Samtidigt tycker jag synd om personerna som håller på med det, att de inte fattar bättre. Jag vet att ni är bättre än så egentligen.

Åkte med mamma en runda till stallet och tog in hästarna. Fyfan vad Mimmie har blivit stark. Som hon skutta runt med mig när jag skulle ta in henne haha.
Älskar att åka bil med mamma och lyssna på Michael Jackson-They don't care about us, högsta volym. Eller ja det kvittar var jag är så lyssnar jag oftast på den låten på högsta volym. En härlig känsla och när jag sjunger/skriker med brukar jag oftast börja skratta.

Nu ska jag va social i telefonen, hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0