and home i am

Tudelooo ♥
& now i am home.
"dududududuuuum the princess is hooome"
haha nej jag skoja men nu är jag hemma i alla fall. Blev inte mycket i skolan idag. Har haft störande tankar. Det är bättre nu om nån skulle bry sig. Självklart bryr ni er?! Nu ska jag snart sätta på riset (haha sätta på), byta om till ridkläder och sen sticka iväg och rida. När jag kommer hem så har jag en dusch och massor av läxor som väntar.

Älskling bad mig skriva och hälsa till er alla att han älskar mig.

jag precis (:

Från och med idag ska jag börja skärpa mig med uppdateringen och så vidare. Visst blir ni lyckliga då. Ibland är det lite svårt att komma på vad jag ska skriva. Men det fixar sig, för jag är halvblond och smart. Eller hur. Ja dum fråga, jag vet att ni håller med mig. DAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0