yrar

Nu har min älskling gått hem, känns rätt ensamt nu så min nalle fick ta över hans plats.. Hehe. Det har i alla fall varit en mysig dag, enligt mig. Imorgon blir det släktfest för min bror, hoppas han får en massa fina presenter som jag har användnig av. Jag hade tänkt ge han massor av nachos och marabou mjölkchocklad. Nej jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska ge han. Kanske bara bjuder han på bio någon dag? Eller så får han en dag där vi (jag & han) gör allt han vill och köper allt han vill osv.

Äh lär ändå inte komma nånstans med de tankarna här och nu, varför slösa bort slutet på denna dagen när där kommer en helt ny imorgon. Dessutom är jag nån helt annanstans i mina tankar, ligger i min säng och lyssnar på musik och tänker på en person. Eller, ah, lyssnar på musik i allafall.

Känns som jag bara yrar bort allt hela tiden hehe. Ska sluta babbla nu för ett tag, fast det är skönt hur fingrarna trycker på tagnenterna, jag har sånt flyt ikväll, det blir typ aldrig fel och då känns det förnedrande att sluta skriva. Ja som ni märker... Jag vet knappt själv vad det är jag snackar om.


min bror och en katt.... på toa? hahah 13år nu, tonåring!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! nu är jag tillbaks med bloggen och har en dansvideo tillägnad till min flickvän. Skulle upskatta ifall ni kunde titta förbi :) vad tycker ni om frisyren jag har nu? borde ja klippa mig?



ha en fortstt bra kväll! :)

2009-11-14 @ 00:52:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Neo :)

Hej !



Letar efter lite bloggar :) Du får gärna gå in och beskriva din blogg, har inte tid att läsa igenom din blogg och få reda på vad den handlar om !



Men om du har en intressant blogg så får du även ett inlägg hos mig , om vad jag tkr om din blogg :) ( BRA KRITIK ) :)

KRam

2009-11-14 @ 01:32:46
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: Carita

haha åh, tjusig bild xD

2009-11-14 @ 10:50:43
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0