så jävla trött på de

Somnade tolv inatt och vaknade vid ett tiden igen, efter en timmes sömn. KUL?! Och mer kul blir de. Jag vaknade av värk i magen, vet fan vad som hände jag var helt frisk när jag somnade. Mamma ringde akuten och ja vi skulle egentligen åkt in där inatt. Men efter att ha legat still en stund så gick de bort, dock kom de tillbaka ännu värre varje gång jag rörde mig. Men iaf så somnade jag i med att jag inte kände av att jag hade ont när jag låg still.

Vi har nyss varit nere på vårdcentralen och dom skickade mig till akuten så vi ska strax dit. Dom snacka något om en operation för de misstänker blindtarmen. Ingen aning vad det är eller vad dom snackade om, vet inte ens vad som kommer hända. Men jag tror och hoppas på att jag inte ska opereras...? Ah helt ärligt så vet jag inte, jag hörde nämligen bara ordet "operation" och inte förens då började jag lyssna.

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT  VA SJUK. KUL ATT JAG HANN GÅ I SKOLAN EN DAG, KUL ATT JAG MISSAR BIO MED KOMPISAR PÅ LÖRDAG OCH KUL ATT VI HAR STUDIEDAG IMORGON DÅ ... JAG MÅSTE VERKLIGEN SÄGA ATT JAG LEVER ETT FETT ROLIGT LIV!!!!! =/

uppdaterar mer sen när jag fått reda på mer


Kommentarer
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

- Frågestund i bloggen!

- Ny superläcker design!

- Jag fixar bloggdesigner!

- Snart dyker en dundertävling upp!



--> http://akolan90.blogg.se



Ha en trevlig dag! ♥

2009-11-17 @ 18:58:54
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Ludde

Om det är blindtarmen gör det så jävla ont.. Men då opererar dom bort den då det är en onödig del av kroppen och så slipper du få problemet senare i livet!^^

Om du har tur så kan du säkert bli frisk snabbt och så blir det bio på lördag:)

Kram:)

2009-11-17 @ 19:26:20
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs min blogg! :D



http://juliastjarnfeldt.blogg.se/

2009-11-19 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0