Putte

André Putte Modari Johansson Nylén
Ojjj det var många namn. Gissa vem denna kille är? Jo det är min systers (Mikis) pojkvän. Okej helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva men något måste jag skriva i med att jag lovade honom det.

Jag kan ju börja med att säga att han och Miki verklige är "it" om ni fattar vad jag menar med det. Uh nä, det gör jag själv inte heller. Men dom har de där magiska man ska ha i ett förhållande och framförallt är dom söta tillsammans. Även om Miki vill få alla att tro att han är hennes bögkompis.

Nu var det inte "dom" jag skulle skriva om utan bara om han. En kille som kan ha humor.. ibland. Mest när han skrattar åt mina skämt såklart! Han avgudar mig och önskar att han var mer som jag, rolig, jordnära & tjej haha.

Det bästa med han är att han är Italienare iiiitalia maccarooooooooni. Nej det bästa är att han behandlar min syster på bästa sätt (slickar hennes fötter & gör allt hon säger åt han) att han är italienare kommer på andra plats. Asså nej vafan ska man skriva om dig din lilla filur, hur jag än försöker så dyker Miki upp i varenda mening.

Okej. Skryt nu inte över att du var med på min blogg *suck*
HAHAHA, skojsi:)


Kommentarer
Postat av: Putte

mua :D <3

2009-11-15 @ 22:01:40
Postat av: melanie

sjukt fin bloogg! =)

2009-11-15 @ 22:21:16
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0