hemma från sjukhuset

Hejhej!

Nu är jag hemma från sjukhuset, eller jag kom hem för typ två timmar sen men tänkte vila lite innan jag skrev någon blogg. Just nu håller jag på att ladda ner en film som jag kan somna till efter jag skrivit klart.

Som jag skrev häromdan så åkte jag in till Akuten och trodde att jag skulle få komma hem igen, men icke. De ville egentligen operera mig direkt eftersom jag inte ens kunde sitta upp. Samma kväll som jag kom in på sjukhuset fick jag tre olika sprutor plus en slang in i handen som gav mig vettska, dropp i med att jag inte fick äta för att jag skulle opereras. Ni som känner mig vet ju att jag inte tåler sprutor. Varje gång de tog fram en spruta började jag gråta, hehe... De gjorde jätte ont! Dessutom hade jag en nål i handen i tre dagar, ajj. I alla fall så slapp jag operationen i sista sekunden för att jag sa att jag var myyyycket bättre och för att mina blodvärde hade sjunkit och var bara lite högre än vad de egentligen skulle va.

Sammanlagt fick jag nog minst sju sprutor? Något sånt i allafall. De kom klockan sex varje morgon för att ta nya prover (sprutor) sen kom dom in klockan åtta igen för att se ifall jag skulle göra operationen. Tur så återhämtade jag mig snabbt, dock så har jag fortfarande ont men inte alls på samma nivå.

Läkaren sa att de kunde komma tillbaka närsomhelst och då måste vi åka in till akuten igen och då kommer jag till att opereras med direkten. MAMI! Hoppas att Gud är på min sida så att jag slipper sånt här nu.

Nu är min film strax klar och mina chips väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0