bara min älskliing

Minns ni förra fredagen då jag skrev att de kändes som att detta skulle bli världens bästa lov? Snacka om att ha bra magkänsla. Så jävla underbart lov, älskar folken, och speciellt. Min älskling♥ Har inte hunnit umgås så mycket med han denna veckan, men fan vad jag älskar han.

Kvällen slutade inte bra igår. Jag fick en panik-ångest attack på grund av vissa saker. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Då fanns han där för mig. En kväll då vi inte träffats på flera dagar då vi bara skulle mysa. Det var ju inte heller precis så att jag var snäll mot han och ändå förstod han.

JAG ÄLSKAR DIG x1000♥



Älskling?! - te quiero ♥

Kommentarer
Postat av: eiki

älskar dig som fan bby (L)

2009-11-02 @ 01:26:45
Postat av: Isolina

kärlek är verkligen det bästa som finns när det funkar :)

2009-11-02 @ 06:28:29
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0