a new dog?

Idag när jag lekte med Ozzy♥ (vilket jag gjort stort sätt hela dagen) så kom jag och tänka på att han börjar bli gammal. Sju år med dåligt höftben, ajaj. Min lilla puttenutte ju. Jag har varit sugen på en Chiuhaua länge nu, en liten hund som inte behöver så långa kisserunder som man dessutom kan mysa med varsomhelst, närsomhelst. En hund som jag kan ha med mig när jag flyttar hemifrån då att jag inte behöver känna mig ensam. Så jag kollade runt lite idag på nätet och hittade en jag verkligen ville ha. En jättesöt liten blandras mellan Chiuhaua och Pudel. Den är mycket sötare än vad den låter.

Allt som behövs göras nu är att:
1. tjata!
2. tjata!
3. tjata!!!!!!!

Har redan påbörjat de projektet hihi. Mamma skulle tänka på de vilket betyder "ja" efter nån veckas tjat. Oh har redan tänkt ut en massa fjäsk. Denna veckan ska jag fan heller försova mig och komma försent till skolan, prov på onsdag; STOR MÖJLIGHET! Plugga till mig vg och mvg i de flesta (helst alla) ämnena. Detta låter jobbigt, men jag har en dold talang. Vill jag så kan jag. Jag har alltid haft väldigt lätt för skolan, jag har bara varit för lat. T.ex förra veckan sa mamma att om jag skrev VG på provet så fick jag pengar. Tror ni jag klara ett VG? Ohyes. Får reda på provet imorgon ifs, men de känns som ett VG. Det är matte och de är mitt svagaste ämne.


valpen jag är helt såld i !

Men Ozzy kommer fortfarande alltid vara min gullunge, hund! Min favorit

Kommentarer
Postat av: YAIYA

aaaah, dör för valpen

2009-11-02 @ 01:45:10
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Linnea

Gud vilken söt ! :)

2009-11-02 @ 11:22:01
URL: http://storyofaheart.blogg.se/
Postat av: Krystal

aw så söt!

2009-11-03 @ 20:30:45
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0